lördag 23 augusti 2008

Varit till Sunderbyn

Varit med U till S-byn idag. U gick till L och jag och A gick för att hämta ut pengar till "Mega" listan hon vill att jag ska köpa (skriver det med ett leende för hon har noga skrivit ner vad jag ska handla till ungdomarna när dom kommer "hem" inför bröllopet) hon tänker på ALLA!! Vi gick sedan upp till L och U för vad jag trodde en kort pratstund Jag masserade och töjde L:s arm och hand för nu ska vi få den att fungera! (sjukgymnasterna jobbar mån-fredag och så "tjuvgör" jag under helgen, men som ni många vet är jag utbildad)
Vid 14-fikat studsade L upp från sängen jag menade STUDSADE upp A tappade färgen av förskräckelse eller förresten det gjorde vi alla.
L har fortfarande ont i sin rygg men rörelsen vid uppstigning var inget problem.
Vi satt och pratade i hur länge som helst, ville stanna längre men eftersom jag och mange ska på lokal ikväll så var vi tvugna och slita oss.
Men jag är lycklig väldigt lycklig för så här rolig och skämtsam är min bror, precis så här!
A planerar för sin "permis" tills nästa helg, och hon är helt suverän att ta tag i saker och det beundrar jag henne väldigt mycket för!
Nu har jag städat altanen för det stundande 4 års festen!
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: