torsdag 28 augusti 2008

Pratade med L idag

Han berättade om alla som berättat att ni följt min blogg och och fått veta vad som hänt ,han blev väldigt rörd över att jag gjort detta, tack och lov på ett positivt sätt.. om vad som hänt homon & A . Jag har velat att ni ska få veta lika mycket som mig, för jag vet att man VILL veta vad som hänt!
Som många vet var jag och Mange först på plats när olyckan i Munksund hände för 1 år sedan i september, där Kerstin blev påkörd av en bil där det fanns 5 st i , detta hände vid ett övergångsställe. Och jag hade lyckan att (eller är det lycka?!?) Kerstins syster var gift med en man som hade sin mamma på min avdelning ,där jag jobbar på Mogården) Hänger ni med?
Tror att jag bara hade läst och följt med i tidingen om jag inte sett vad som hänt.
Men J som sonen hette gav mej hela tiden info vad som hänt under tiden ipå IVA i Umeå och jag VET hur viktigt det är för vänner och anhöriga att man får veta vad som hänt, och hur det går för dom som är skadade.
Som ni förstår har bådet L & A kvicknat till så att jag kommer inte att skriva varje dag, men jag hoppas att mina inlägg i bloggen har varit till hjälp för er att följa deras resa hem till Lundav!Ps L är kvar i Sunderbyn så sväng förbi i helgen om ni har tid!
Ha en skön helg på er allihopa!
Kram Lena

Inga kommentarer: