onsdag 20 augusti 2008

Varit till Sunderbyn i dag

Har varit och hälsat på mina 3 vänner på Sunderbyn (det blir lite "örtat".-))
Av L fick jag en kram av honom i stående ställning!! (och han är fortfarande längre än mig)
Vet att trycket att hälsa på L är stort, vill ni arbetskollegor & kompisar och vänner fara och hälsa på honom så är ni välkomna.
Men tänk på att han är beordrad "hjärnvila" , att man inte stannar så långa stunder så går det jättebra.
Ring gärna innan ni far dit( detta är framdiskuterat tillsammas med A) så att det inte blir så många som far samtidigt
Torsd fm (2 personer) och fred fm (mamma och pappa) ska folk dit.
Maila till lenalu1968@telia.com ditt tfn nr så ringer jag uppså fort jag kan och berätta om det är väldigt många som ska dit samma dag.och framförallt var han ligger för han har blivit flyttad 2 ggr på 2 dagar(hoppas ni förstår vad jag menar med allt men det är för L:s bästa för han är väldigt trött)
Han hälsar till er alla! och det gör våran älskade A också!

Inga kommentarer: