söndag 19 april 2009

Vilken helg

I fredags var vi och firade en arbetskamrat som fyllde 60 år. Vi hade lyckats att planera allt UTAN att hon fått reda på något! Beställde mat från FURUBORG fruktansvärt god Potatisgratäng med fläskfilé och beasås. Maten smakade fantastiskt och hela festen var hur trevlig som helst. När alla for hem så for jag till min arbetskompis B och DÄR började festen.. och den slutade inte förrän 03:30 jag kom alltså hem 2 timmar före mange som jobbat natt. Dagen lördag var inte lika rolig. trött, trött, trött,och idag söndag är jag trött men på ett annat sätt. Theo fyller 3 år i morgon så vi har varit till Luleå och firat honom med buller och bång. Sofia stannade med farmor och farfar så jag hann göra hela 4 grattiskort innan hon kom hem. Nu ska jag gå och lägga mig och söka min kamera så jag kan lägga ut lite kort som jag tagit under helgen. Ha det!
Kram Lena

1 kommentar:

Uddenhäxan sa...

Att du orkar hålla på så länge.... Jag är slut som artist vid 12 slaget ;)