torsdag 23 april 2009

Cult design i min ägo

I helgen fick jag den gröna "diskmedel"flaskan
av min granne Anna, som tack att vi tagit hand
om deras ödla ( Jag tar gära hand om honom mera
jag vill ha mjölk flaskan :-o))
Eftersom jag fick ett presentkort på
"Maggans djungelkiosk" så for jag dit idag och
köpte den vita flaskan att ha diskborsten i + fatet under.




Sen räckte presentkortet även till detta. En vas där man kan sätta ett "lock"på som finns i olika fäger ljuslyktan och ketcupflaskan + brickan + dom 2 blommorna . Nu undrar jag bara S som precis bytt kök var har du köpt "saken"man kan sätta fast trasan?? :-o)

4 kommentarer:

m a r i a k o d e n sa...

Vet inte vilken "sak" du menar men det finns en grej man kan hänga disktrasor i...på Keramix!!!

Vi ses!!

Ps. jag tror att jag menar en sån grej du åxå menar....

Ps. tröck i mig en tapenadeburk i dag...den med chili.....oj vad ont i magen jag fick.....=O

Liza sa...

Tjohooo!
Är det en Pluring du menar??
Finns på Keramix!

Lenas blogg sa...

Ja det var en "Pluring" jag var ute efter. Jag hittade en på MIQUE eller vad det nu heter i Luleå en riktigt genialsk grej det där!!

Lenas blogg sa...

Tack S för att du ringde i lördags och berättade vad det var och tack Liza för svaret i bloggen!