tisdag 7 april 2009

Jag blir gratulerad än!





Anette kom idag med tulpaner och ett jättefint scrappat kort. Kortet var ett födelsedags kort (jag fyller år i februari men jag kan grattas hela året gör ingenting!!)
I kortet låt årets sådd i landet ett helfint kort.







Vi hade bestämta att vi skulle scrappa idag så vi har nu suttit i 4 timmar och scrappat, mina ögon blöder och trött i ryggen är jag. Nu bär det av i säng och kanske drömma och scrapp och sådd och jag vet inte vad.
Men en riktigt kul kväll har det varit, mera scrapp tack! (och när ska jag hinna det, jag får nog sätta en 8:e dag i veckan.)

2 kommentarer:

Nettan sa...

Tack för en trevlig scrapkväll, det måste vi göra om, gärna en lörd så vi kan börja tidigare och avrunda med ett vinglas :)

Trevlig jobbarpåsk

Kramiz

Carola sa...

Så fint kort Du fått. Och vad roligt med lite spännande frön i.
/Kram Carola