måndag 23 mars 2009

Träningsvärk

Efter söndagens aktiviteter i solen så lider min kropp av svår träningsvärk! Först blev det 2 1/2 timme på Vallsberget med Sofia delvis mellan benen....mange fick också offra sig lite grann. Efter det bad jag Mange släppa av mig i Bergsviken för att pröva mina nya längdåknings skidor. Spåret mellan Bergsviken och Hortlax är 2 km enbart raksträcka, tänkte det skulle passa mig perfekt. Och visst gjorde det det men... mange hade lagt in ett par trasiga stavar (utan rem högst upp så jag var tvungen att hålla fast staven hela tiden). Ja jag ska packa själv nästa gång!
Spåret var sönderkört på säkert 15 ställen av skoterfantaster ( håll undan skidspåren!!!).
Just nu sitter jag som sagt var med en fruktansvärd träningsvärk och ska stappla mig till jobbet.

Inga kommentarer: