lördag 7 mars 2009

Teknikens hus




En hel dag på teknikens hus med svägerska och barn +svärmor var riktigt trevlig. Vet inte hur många gånger jag tappade bort den 4 åriga dottern...men som tur är så gör sakerna inte sönder!?!
En flygande son, tänk vad speglar kan göra för ögat









Sofias rätta element vatten, har skulle hon kunna stanna hur länge som helst







Sonen satt sig i cokpit och ställde in destinationen till Kiruna, samtidigt som det stod en liten kille och knackade mig bakom ryggen och sa gång på gång "jag vill också plyga plgyplan".
"Vänta bara så Fredde får landa i Kiruna så han inte störtar"
"men jag vill plyga med han"!!
"Du får blir andrapilot sätt dej där"
"MEN jag vill också plyga plygplan inte vara andra!!!"
Jag då får du vänta tills han landar!?"

Inga kommentarer: