måndag 22 december 2008

Shop till you inte orkar bära mer!

Efter 36 timmars resa hem... 16 timmar i Bangkok med shopping och dyl och 10 timmar i planet och.. 10 timmar i en minibuss från Arlanda kändes det som världens 2 dagars fest med efterkommande baksmälla där man somnat med huvudet"fel" så man har ont i nacken och kroppen och gud vet allt.
Klockan 04,00 vaknade lilla Sofia och ville stiga upp. Vid 05,30 fick hon gå ner och se "barnkanalen" tillsammans med min man. (För jag var bakfull fast jag inte druckit på flera dagar!!)
Sofia somnade i bussen klockan 17,00 och just då kändes det HELT rätt men när hon vaknade 11 timmar senare 04,00 var det HELT fel.
Som sagt...

Shopping i Bangkok det var grejer! Det finns INGET kvar för jag har köpt upp ALLT!
Jag ska ta lite kort så ni får se på dom fina barnkläderna jag köpt till Sofia , det andra har jag slagit in hela dagen till mina nära och kära.

Här är mina absoluta favoriter orkideér i lila som jag köpte på flygplatsen ínnan vi lämnade Bangkok

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det gott på er resa

Önskar er en God Jul & ett Gott Nytt År!