måndag 29 december 2008

Min frånvaro på bloggen beror på..


Sedan vi kom hem har jag haft JÄTTE ONT i magen med tillhörande diareér och feber som kommer och går. Jag har pratat med Vårdcentralen men dom tror inte att det är salmonella för det är sällan någon som har varit i Thailand som får det. Men prov är taget och svaret har jag inte fått....
Fortfarande är jag jättedålig i magen och får gå på toa upp till 15 ggr dag så alla krafter lämnar jag på toa.
Ska försöka palla mig i väg på jobbet och se om jag orkar eller om det blir sängen och vila som gäller. Vill bara bli frisk så fort som möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem! Låter inte kul det här med din mage - hoppas att det ger sig snart!!
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram!
Liza

Anonym sa...

Krya på dig!

Gott slut & gott nytt år