lördag 17 januari 2009

-22 grader stoppar inte en Pitebo

Fredagen tillbringades i Haparanda tillsammans med Anneli.

Kuddar 65 x65 är nu inköpta och ska vara på freddes säng
så det blir som en soffa.
Jag köpte 3 st kuddar men hittade bara 2 st. Hur jag än
letade så fanns den ingenstans, en känsla av att
"jag glömde den nog i kassan" gjorde mig lite irriterad.
22:30 får jag ett sms av Anneli där det står: din kudde ligger
i "Evert"(En plaststol som Anneli köpt)
Lycka! då glömde jag den inte så snart är det 3 kuddar i sängen.
Gröna gardiner till vardagsrummet för 19:90/meter som har det
passande namnet "GUNNEL"
Fredrik fick 2000 gram choklad som jag köpte på Candy world för 100 kr!
Det blir en 5:a per chokladkaka (nedsatt pris eftersom chokladen "går ut i februari"
inga problem i den här familjen att det finns kvar ngt i februari!

Inga kommentarer: