fredag 21 november 2008

Hemma efter ett dygn på lasarettet.


Jaha nu har man legat ytterligare ett dygn med dropp på lasarettet. Den här gången behövdes ingen penicillin eftersom jag kom in så fort?!? En akut operation planerades till idag men eftersom inflammationen gått tillbaka så blev det inte av. Frågade om jag kunde åka utomlands och det tyckte läkaren fick starka mediciner som jag ska ta med mig om jag blir sjuk. "Håll dig från kokosmjölken och räkorna "utomlands och det SKA jag göra sen ta det väldigt lungt med maten, till fredagsmiddag blir det Naturdiets Shake med Caffé latte smak. Trevlig fredags kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackare.....
Håll dig frisk nu, om inte så kan jag åka istället för dig...haha....skojar bara! Saknade dig igår men jag förstår varför....

Ha det så bra......Kram!

Carola sa...

Ta det lugnt och håll dig frisk nu min vän! Utlandet väntar ju!!!
/Kram Carola