onsdag 25 juni 2008

Sjukskriven!




För första gången i mitt 22 åriga arbetsliv har jag blivit sjuksriven.


Har fått en kompression mellan L5och S1 det kanske inte säger så mycket för den som inte är fackman men mellan sista ländkotan och svanskotan har min ischiasnerv blivit lite irriterad.


Jag är optimistisk och ska snabbt bli frisk men hon på sjukgymnastiken påminde mig att det här kommer att ta TID... Va?!?! om 14 dagar är jag "fit for fight" eller??? man måste ju vara optmimist.


Ringde Anita idag och hon den gulliga vännen ska hjälpa mig med akupunktur och då minsann kommer jag att bli frisk om 14 dagar....


Nu är det bara att hoppas på snabbt tillfrisknade under sommaren för jag vill göra så mycket!


1 kommentar:

Pimmi sa...

Hej
Vad kul att se dig här tråkigt dock med dig sjukskrivning hoppas det blir som du vill, frisk inom 14 dagar jag tror på dig och håller mina tummar.
Jättefina inlägg och snygga kort du gjort. Ni verkar dessutom ha ätit en jättegod midsommarlunch mums :)
På återsende ha det gott Kram Emma