fredag 21 augusti 2009

Före och efter kaoset!

Idag fick jag världens ryck att "rensa" så jag lovar det finns inte mycket i våra gömmor just nu!
Lillan fick hjälpa till och mitt i all röra så ville hon behålla det mesta... men efter övertalning så kommer vi att sälja mycket som var i skrubben i hennes rum. (saker hon aldrig använder, eller leker med,men just nu leker hon allt enligt henne!?!)
På vägen till mormor och morfar nu ikväll, (för att enbart sova där så jag kan fara tidigt till loppis, och så kommer hon sen och hjälper mig och sälja!) kom hon på att hon vill behålla den lila gungan om O.. skulle komma och gunga (en dagiskompis som är 2 år)... Det löser sig, O.. vill gunga på DINA gungor när hon kommer och hälsar på , för då känner hon sig stor!! "Okej"! Dår var det löst!



Rummet efter städningen!


1 kommentar:

Anonym sa...

lilla O har fått vår gungställning så nu kan hon gunga hemma oxå
/Cristel
Visst känner man inre frid då man röjt upp och gjort fint :O)