fredag 29 maj 2009

Ett spa till mig!

På Nolia för 2 år sedan beställde jag ett "Bubbelbad" och då kostade det 7995 kr och när jag beställde det tyckte jag att det var billigt men när jag fick det i oktober så kände jag helt plötsligt att det var dyrt!?!





Men nu står ett likadant bubbelbad utanför min altan för 4995 kr och sommaren har precis börjat!
Som vanligt har jag inte läst instuktionsboken och nu är den fylld och graderna är inställda på +40 (ligger på +7 just nu) och i slutet av instruktionerna står det att den INTE ska stå i soljus..jaha precis DÄR jag ställde den är det SOLLJUS.. det måste ordna sig på något sätt ,men den går ju att flytta!

3 kommentarer:

m a r i a k o d e n sa...

Hallå! Cyklade förbi dig idag å såg din söta dotter!!! Hoppas ni har det mysigt med kaninerna!!

Sitter o lyssnar å skrattar åt schyffert...han är så himla rolig...å snygg....
Synd att du gick i pausen på kören! Vi hade jättekul o sjäng en massa gamla låtar som jag inte kunde men som var jättebra å det var helt lovely.....

Vi ses väl i sommar!!!

Kanske jag tränger ner mig i ditt bubbelbad i sommar!!! =O

Lenas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lenas blogg sa...

Du är så varmt välkommen och bada, det badas friskt om dagarna. Vi får gå och och traska någon dag. Ha det och hoppas du har haft en lika varm och blåsig helg som mig