torsdag 19 februari 2009

En fruktkorg från en vän



I tisdags fick jag en fruktkorg av en av mina bästa vänner! Jag blir så fruktansvärt glad över att jag är så lyckligt lottad som har en massa fina vänner!! Jag tackar och bugar för det fina kortet som låg i fruktkorgen:-O)

Min dotter & son har snart ätit upp frukten (vi slåss om vem som får äta vad).

Vad skulle livet vara utan vänner? Vänta bara snart kommer jag att överraska er med någonting roligt! Just nu känner jag mig lite "sleten" efter 29 massager på ett företag. (Vilket jag tycker är JÄTTEROLIGT , men man måste ladda om efter varje halvtimme och det är det som tar på krafterna). Nu är det bara att ladda om för att jobba helg, men innan... så är det Öppethus på Kottens dagis på lördag 11-14 med häst och släde, mm

1 kommentar:

Carola sa...

Så roligt att få en fruktkorg! Det är Du verkligen värd! Och visst har Du piffat till bloggen Din ännu mer? Och överraskning - sånt låter alltid kul och spännande!
/Kram Carola