måndag 27 oktober 2008

Honda fråntar sig ansvaret...

Läste i tidningen att Honda fråntar sig ansvar för olyckan om konstruktions fel, kanske det fanns en oljefläck på vägen!?!
Nä ni här fanns en "nyasfalterad" väg utan vare sig olja eller stenar eller hål. Så nyasfalterat att inte ens mitträcket var uppsatt.
här sprang jag och H och sökte Lasses börs så jag kan hela vägbanan!
Men visst så är det man kan ju påstå att andra ljuger, det tycker jag är ett HÅRT ord när man vill slippa ta ansvar.
Terorier finns och experter från mc firman for ut och kollade på olycksplatsen och såg det 5 meter långa bromsspåret och vid detta fanns ingen annan påverkan på vägen. Jag har sett bromssträckan med egna ögon så jag vet att det stämmer)
Men skit i det DOM LEVER JU!!
och det är det som räknas och tack och lov ska han inte köra mer motorcykel.
Det känns skönt.

Inga kommentarer: